daw

De vreo șase ani ascult genul acesta și pot spune că, ascultând frecvent, nu am reușit să îmi dau seama cum se schimbă sound-ul de la un an la altul. Dacă ascultăm două piese care sunt despărțite de acești șase ani, putem să observăm o diferență clară. În ultima perioadă am observat că producătorii folosesc un procedeu care, pentru mine, e fain rău de tot. Să începem mai întâi cu exemplele:

1. Swedish House Mafia – One. Ascultați de la minutul 1:34

2. Gaia – Status Excessu D. Ascultați de la minutul 2:09

3. Faithless – Not Going Home (Armin van Buuren Remix). Ascultați de la minutul 2:14

4. John O’Callaghan – Stresstest. Chiar de la început

Mă întreb cum de nu s-a gândit nimeni la chestia asta mai devreme. Nu spun că nu s-a folosit și în trecut, dar acum tinde să devină mainstream. Pitch wheel-ul se folosește foarte mult în piesele astea, ajută foarte mult la build-up-ul piesei, face piesa mai antrenantă, te ține în priză (și probabil aș putea să o țin cu descrierile toată noaptea).

Aștept să aud toaaate piesele astea în următoarele concerte.

Categories: Muzica

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Muzica

Lucrurile pe care le poți face cu Spotify în România

Lansarea Spotify pe piața din România vine cam la spartul târgului, când absolut toată lumea interesată de streaming are câte un abonament. Cu toate astea, Spotify este încă numărul 1 în materie de streaming audio, Read more…

Film

Star Wars Live In Concert: cum ar trebui să vedem filmele de acum încolo

George Lucas nu ratează nicio ocazie de a scoate bani din franciza Star Wars, doar a relansat “The Phantom Menace” în 3D. “A New Hope” acompaniat de Orchestra Simfonică București are mai mult sens, așa Read more…

Muzica

UNTOLD 2018: in need of some Anjuna Love

Ieri au ieșit trei știri importante despre Untold Festival. Prima dintre ele: următoarea ediție va avea loc între 2 și 5 august. Tot la Cluj, tot în același în parc și tot cu aceeași atmosferă Read more…