Multi zic ca din cauza numarului mare de masini. Adevarat. Altii spun ca din cauza numarului mic de agenti de circulatie in intersectii. Adevarat si aici. Mai mult, atunci cand Ceausescu a zis bye-bye romanilor, erau vreo 850 de politisti la circulatie. Astazi sunt 900. Sa faca cineva calculul si cu evolutia numarului de masini de la Revolutie incoace.

Cel mai tampit motiv este, dupa cum bine stiti, starea drumurilor sau mai bine zis: lipsa lor. Aici si motivul:

Calea Mosilor cu Carol I

Lectia nr. 1: Calea Mosilor cu Bulevardul Carol I, Sector 2. Avem urmatoarele: 3 benzi pe sens pe Calea Mosilor, 3 benzi pe Bulevardul Carol I, toate dorind sa ajunga la Armeneasca, mai departe la Universitate. Dar, ce te faci cand drumul cel mai accesibil are doar doua benzi care, vrand, nevrand trebuie sa primeasca sase benzi pe ciclu semaforic? Nasol. Bine, nu toate masinile care vin de pe Mosilor si dinspre Pache/Iancului doresc sa se duca spre Universitate, dar majoritatea acolo bat. Si iata de ce se face totul varza la ora de varf. Logic, nu? Plus ca n-am mentionat prezenta tramvaielor si a traficului din sens opus.

PS: Astazi am facut cu troleul 66 o jumatate de ora pe distanta a trei statii (Eminescu – Carol I – Armeneasca).