Au sărit interneții cu gura pe Auraș și Ciubotaru că au făcut pe nașparliii și au scris urât despre nenea Roger de la Pink Floyd. S-a spus că cei doi ar fi trebuit să refuze biletele de la agenție, însă știți voi cât de greu e să refuzi o agenție? Puteți voi dormi cu gândul că lăsați o cicatrice în speranța unui om de PR care vine la voi cu gânduri neprihănite? Nu știți? Păi vă spun eu cum e.

Era în preajma premierei filmului “The Dark Knight Rises”. Toată blogosfera fremăta în așteptarea deznodământului trilogiei pe care Nolan a dus-o spre perfecțiune. Moment în care primesc mail de la Matei, invitându-mă la premieră. Având în vedere că nu urmărisem primele două filme și nici n-aveam de gând s-o fac prea curând, l-am refuzat politicos. Motivația a ținut și de faptul că fac parte din tabăra Marvel, deci cu atât mai puternică intenția de refuz. Aveam să aflu că fac parte dintr-o specie rară, ciudată. Corect, nu mă dădeam în vânt după Batman-ul lui Nolan, deși un alt film de-ale sale, Memento, îmi place mult!

Îmi și imaginez rana lăsată în sufletul lui Matei… “există oameni care nu vor să se uite la Batman”, deci “some men just want to watch the world burn”. De aceea bloggerii nu mai refuză agențiile: în primul rând nu mai vrem oameni de PR traumatizați și nu vrem să fim considerați outsideri. Deci v-ați sincronizat Google Calendar?


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

3 Comments

Șerban · August 29, 2013 at 21:53

Mai știu eu pe cineva traumatizat (să-i zicem X) de un tweet dat de Y, din timpul unui eveniment la care X dăduse invitații, ce spunea că prețurile la băuturi și mâncare sunt foarte mari.
Părerea mea e să o lași mai ușor cu pianul pe scări. 😉

    dan · August 29, 2013 at 21:58

    Eu zic sa o lasi mai usor cu seriozitatea.

Matei · August 30, 2013 at 10:58

Sa stii ca nu te-am uitat, unii colegi inca mai au cosmaruri cu momentul in care un blogger le-a refuzat invitatia!

Lasand gluma la o parte, da, se pot refuza invitatii, nu moare nimeni. 🙂

Leave a Reply

Related Posts

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…