Mai întâi uitați-vă la asta:

Nenea aduce compania Apple în discuție și dacă ați urmărit produsele lansate în ultimii 4 ani veți vedea că întotdeauna există o poveste în spatele lor. Binențeles că motto-ul general Apple este “We want to make the best computers”, transformat acum în “We want to make the best products”. De cele mai multe ori prețul trece pe plan secund, povestea fiind invocată foarte des. Apple are noroc, pentru că la capitolul povești stă foarte bine: azi e pe culme, mâine e aproape de faliment, peste o săptămână e pe cale să ajungă cea mai valoroasă. Angajații Apple cred în produsele și serviciile lor și transferă această încredere clienților.

De aceea mă umflă râsul când companii no name, cu produse foarte proaste se iau la trântă cu cei care au cucerit piața, invocând calități superioare ale produselor, serviciilor etc. și nimic mai mult.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Cum îți dai seama dacă oamenii vor o schimbare în bine

Știți că românii așteaptă venirea unui Mesia politic, care să ne arate calea și noi să ne schimbăm după învățăturile lui. De asemenea, știți că românii se ghidează după dictonul “să se facă, apoi respectăm Read more…

Cotidiene

Emoji-urile sunt dovada că am luat-o pe arătură cu politically corectness-ul

Se discută foarte mult pe tema “corectitudinii politice” și în ce doză e suficientă pentru a nu face mai mult rău decât bine. Emoji-urile sunt dovada definitivă că ce-i mult strică. Pentru cei care au Read more…

Cotidiene

Patru ore prin Salonic

Am fost o săptămână în Grecia și, cu ocazia asta, am dat o raită prin Salonic. Timp de vreo 4 ore cât le-am petrecut la pas prin centrul orașului, vibe-ul a fost un mix de Read more…