Mai întâi uitați-vă la asta:

Nenea aduce compania Apple în discuție și dacă ați urmărit produsele lansate în ultimii 4 ani veți vedea că întotdeauna există o poveste în spatele lor. Binențeles că motto-ul general Apple este “We want to make the best computers”, transformat acum în “We want to make the best products”. De cele mai multe ori prețul trece pe plan secund, povestea fiind invocată foarte des. Apple are noroc, pentru că la capitolul povești stă foarte bine: azi e pe culme, mâine e aproape de faliment, peste o săptămână e pe cale să ajungă cea mai valoroasă. Angajații Apple cred în produsele și serviciile lor și transferă această încredere clienților.

De aceea mă umflă râsul când companii no name, cu produse foarte proaste se iau la trântă cu cei care au cucerit piața, invocând calități superioare ale produselor, serviciilor etc. și nimic mai mult.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Nenorociții de la Mega Mall

Cred că s-a făcut o săptămână de când parcarea de la Mega Mall are bariere și bonuri. Nimic neobișnuit până acum. Deși nu scrie nicăieri pe tichet dacă există vreo perioadă de gratuitate, câteva vizite Read more…

Cotidiene

83,4 kilometri de autostradă în 3 ani. Îndrăznește să crezi!

În decembrie 2014, Ministerul Transporturilor inaugura 28.2 de kilometri de autostradă, între Arad și Nădlac. De atunci, mândra noastră patrie s-a mai împodobit cu 83.4 kilometri. Anul acesta am inaugurat o jumătate de lot în Read more…

Cotidiene

S-o înjurăm pe Firea că îndeamnă la respectarea legii

Acum niște ani, Victor Ponta se declara împotriva unei idei doar pentru simplul motiv că Traian Băsescu era pro. Nu conta dacă ideea era bună (sau rea), Ponta era contra pentru că el trebuia să Read more…