Mai întâi uitați-vă la asta:

Nenea aduce compania Apple în discuție și dacă ați urmărit produsele lansate în ultimii 4 ani veți vedea că întotdeauna există o poveste în spatele lor. Binențeles că motto-ul general Apple este “We want to make the best computers”, transformat acum în “We want to make the best products”. De cele mai multe ori prețul trece pe plan secund, povestea fiind invocată foarte des. Apple are noroc, pentru că la capitolul povești stă foarte bine: azi e pe culme, mâine e aproape de faliment, peste o săptămână e pe cale să ajungă cea mai valoroasă. Angajații Apple cred în produsele și serviciile lor și transferă această încredere clienților.

De aceea mă umflă râsul când companii no name, cu produse foarte proaste se iau la trântă cu cei care au cucerit piața, invocând calități superioare ale produselor, serviciilor etc. și nimic mai mult.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

0 thoughts on “De ce au unii succes?”

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Îmi place când Waze ne ferește de propria prostie

Duminică m-am întors în București pe o ploaie absolut oribilă. Știți voi: aia care necesită ștergătoarele la viteză maximă și cel mult 70 km/h în afara localității. Cu toate astea, tot am dat de imbecili Read more…

Cotidiene

Dacă aș fi primar (4)

Bine ați venit în seria de articole care nu propun autostrăzi suspendate, revoluție în trafic în 6 luni și zone metropolitane! Articolele “Dacă aș fi primar” cuprind idei simple, care pot îmbunătăți vizibil bunul mers Read more…

Cotidiene

România Liberă și Mediafax au aflat că ungurii l-au omorât pe Mihai Viteazul

Cum stăteam eu așa pe Facebook și mă uitam cum rămânem fără miniștri, văd o știre de la România Liberă care dă ca sursă pe Mediafax. Știrea? Papa Francisc acceptă teoria Big Bang. Știrea e Read more…