Mai întâi uitați-vă la asta:

Nenea aduce compania Apple în discuție și dacă ați urmărit produsele lansate în ultimii 4 ani veți vedea că întotdeauna există o poveste în spatele lor. Binențeles că motto-ul general Apple este “We want to make the best computers”, transformat acum în “We want to make the best products”. De cele mai multe ori prețul trece pe plan secund, povestea fiind invocată foarte des. Apple are noroc, pentru că la capitolul povești stă foarte bine: azi e pe culme, mâine e aproape de faliment, peste o săptămână e pe cale să ajungă cea mai valoroasă. Angajații Apple cred în produsele și serviciile lor și transferă această încredere clienților.

De aceea mă umflă râsul când companii no name, cu produse foarte proaste se iau la trântă cu cei care au cucerit piața, invocând calități superioare ale produselor, serviciilor etc. și nimic mai mult.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Related Posts

Cotidiene

Românii luptă împotriva prețului la pompă cu un nou protest de o zi

În timp ce treburi mult mai importante se întâmplă în țară, un tip a pus pe Facebook (nu dau link, că vă speriați ce e acolo) un eveniment prin care anunță mare protest de o Read more…

Cotidiene

Am testat Ape Rider

În ultimele săptămâni s-a tot stricat tramvaiul de pe Petricani, evenimente ce s-au suprapus cu lansarea serviciului Ape Rider. Practic, este un GetPony pentru cei ce preferă bicicleta. Plus că este mult mai ieftin. Serviciul Read more…

Cotidiene

RCS-RDS este tras în jos de către echipele de teren

Mi-e greu să înțeleg logica RDS de a subcontracta echipe de mediocri. După episodul de acum 3 ani și jumătate, am constatat că oamenii care vin să-ți bage net în casă în continuare n-au habar Read more…