Titlul ar trebui să fie “Cât de rău a ajuns X Factor România pe Facebook”, dar am zis să nu mă acuze lumea de clickjacking. Pentru început X Factor România a dat naștere unor hashtag-uri inepte (vedeți imediat mai jos) care nu comunică nimic omului care e pe net, dar care n-a deschis până acum televizorul pe intervalul X Factor.

Am și eu o mică rugăminte pentru cei care administrează pagina: statusurile X Factor trebuie să mă facă să mut canalul pe Antena1, vreau să văd oameni care cântă, cu povești frumoase. Oameni în care mustește talentul, deși s-au născut în fundul țării. Despre asta trebuie să fie vorba. Din păcate X Factor nu mai este un concurs de talente, ci o emisiune de caterincă, în care vin niște oameni să cânte. Altfel nu-mi explic de ce apar astfel de postări pe pagina X Factor Romania. De Twitter nu mai vorbesc, ca ultimul mesaj îl anunța câștigător pe Tudor Turcu la finalul sezonului 2. Greu.

Am întrebat pe Twitter și am aflat că X Factor nu mai are oameni de social media și nici măcar bloggeri oficiali (adică oamenii ăia care activează fix în online). Este un rezultat dezamăgitor pentru un brand internațional foarte mare. Sunt curios ce ar zice Simon Cowell de prestația “oamenilor de online” de la Intact.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

4 Comments

alex · November 5, 2013 at 22:02

cine sunt oamenii din online de la Intact?

    dan · November 5, 2013 at 22:03

    N-am idee.

ana · November 5, 2013 at 23:44

esti informat sau o dai pe barfa?

    dan · November 6, 2013 at 00:24

    Informat in ce sens? Cu ce parte a textului asociezi notiunea de barfa?

Leave a Reply

Related Posts

Muzica

Două melodii bune de la #ABGT250

Above & Beyond au marcat 250 de episoade ale emisiunii Group Therapy printr-un weekend plin de muzică organizat în America, în statul Washington (The Gorge Amphitheatre). Pe lângă melodiile lor și anunțul că următorul album, Read more…

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…