După ce departamentul de marketing de la 20th Century Fox și-a făcut de cap cu Deadpool, Sony a luat notițe și l-a lăsat pe Sacha Baron Cohen să promoveze cum știe mai bine următorul său film, “The Brothers Grimsby”. În decembrie a luat costumul lui Borat și a mers în emisiunea lui Kimmel pentru a debuta primul trailer:

Însă ieri, Cohen a lovit într-un punct emblematic: prezentările din cadrul evenimentelor Apple. Jumătate Jony Ive, jumătate Jobs, Cohen își prezintă următorul film conform structurii keynote-urilor Apple: parcursul până la generația actuală, îmbunătățirile exprimate în procente și noi caracteristici “incredibile”. Pentru cei ce urmăresc evenimentele Apple, clipul de mai jos este genial:

Criticii spun că filmul este mai amuzant decât “Borat” și cred că asta se datorează în mare parte dinamicii cuplului Cohen – Strong. Nu știu cât de mult vor vrea fetele să-l vadă, dar cei cărora le place umorul lui Cohen se vor simți bine în sala de cinema. Din 11 martie.

PS: Sloganul filmului este “MI6 has a new tool”, unde ultimul cuvânt este jargon britanic pentru “fool”.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Film

Disney e în discuții să preia 21st Century Fox

Jurnaliștii de finanțe din State au o săptămână plină – Disney vrea să preia Fox Studios pentru vreo $60 miliarde. Toți fanii Marvel din lume au luat-o razna, pentru că putem vedea, în sfârșit, membrii Read more…

Film

Avem primul trailer pentru Avengers: Infinity War

Cel mai așteptat trailer al anului este pe interneți! După ce au difuzat o versiune în vara asta la San Diego, restul planetei abia a trecut prin testul răbdării. Ieri, Marvel a anunțat că primul Read more…

Film

Justice League: când nici Joss Whedon nu te poate salva

DC vs Marvel este unul dintre acele dueluri din categoria Apple vs Microsoft sau Barcelona – Real Madrid. Pe mine nu m-ar deranja ca DC să producă filme foarte bune. Deși a reușit cu Wonder Read more…