După ce departamentul de marketing de la 20th Century Fox și-a făcut de cap cu Deadpool, Sony a luat notițe și l-a lăsat pe Sacha Baron Cohen să promoveze cum știe mai bine următorul său film, “The Brothers Grimsby”. În decembrie a luat costumul lui Borat și a mers în emisiunea lui Kimmel pentru a debuta primul trailer:

Însă ieri, Cohen a lovit într-un punct emblematic: prezentările din cadrul evenimentelor Apple. Jumătate Jony Ive, jumătate Jobs, Cohen își prezintă următorul film conform structurii keynote-urilor Apple: parcursul până la generația actuală, îmbunătățirile exprimate în procente și noi caracteristici “incredibile”. Pentru cei ce urmăresc evenimentele Apple, clipul de mai jos este genial:

Criticii spun că filmul este mai amuzant decât “Borat” și cred că asta se datorează în mare parte dinamicii cuplului Cohen – Strong. Nu știu cât de mult vor vrea fetele să-l vadă, dar cei cărora le place umorul lui Cohen se vor simți bine în sala de cinema. Din 11 martie.

PS: Sloganul filmului este “MI6 has a new tool”, unde ultimul cuvânt este jargon britanic pentru “fool”.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Film

A Night at the Garden: Statele Unite ale Americii sub nazism

E greu să pui Statele Unite ale Americii lângă nazism, chiar și cu tot ceea ce s-a întâmplat în Charlottesville. Cele două concepte sunt diametral opuse: o țară formată din imigranți versus o țară locuită Read more…

Film

Cât de greu e Mjolnir, ciocanul lui Thor

Nerd stuff ahead. Țin chestia asta de câteva luni! Thor: Ragnarok apare în sălile de cinema pe 3 noiembrie, iar mașinăria de marketing a celor de la Marvel a început să bage serios în viteză. Read more…

Film

La film: Kingsman – The Golden Circle

Undeva, pe parcursul filmului, în mijlocul unei scene ridicole de acțiune, mi-a picat fisa. Kingsman – The Golden Circle e un soi de Austin Powers, dar fără comedia aia ce se vrea a fi in Read more…