Cred că pe la sediu e forfotă mare cu cashflou’, că altfel nu-mi explic de ce Facebook îmi aglomerează feed-ul cu știri inutile. Exemplu concret: eu sunt fan FC Barcelona (no surprise here), drept urmare am apreciat pagina echipei. De fiecare dată văd poze de la antrenamente, articole și statistici de după meci. Perfect!

Numai că Facebook începe să bage pe gât chestii inutile, din partea unor pagini care au legătură cu brand-ul în aceeași măsură în care apreciez eu numele respectiv. Adică la nivel de amatori. De ce aș vrea eu să văd niște pagini care preiau fără drepturi de autor poze și în mare parte reproduc ceea ce emite pagina oficială? Dați-mi un motiv pentru care un om normal ar da like paginii de mai jos.

facebook


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

2 Comments

Yamasha · April 4, 2013 at 23:27

poate ar fi cazul sa incepem sa umblam pe g+ mai mult…

It’s a business … dar mai încet | Coandă Eugen Blog · April 18, 2013 at 09:55

[…] ba la un joc, ba nu știu ce recomandare către o pagină obscură copie a originalului, vezi exemplul lui […]

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Îmi place branding-ul Echipei Naționale de fotbal

Da, cred că sunt unul dintre puținele persoane care chiar apreciază gestul Echipei Naționale. Pentru că, spre deosebire de acum 20 de ani, când convocarea la Națională era cea mai mare onoare, astăzi jucătorii par Read more…

Comunicare

Facebook și activarea microfonului pentru a servi ad-uri

A ieșit în spațiul public ideea că Facebook ar cam asculta despre ce vorbim pe lângă telefon, ca mai apoi să ne servească ad-uri targetate. Sună a conspirație de tinichea de aluminiu, iar Facebook neagă Read more…

Cotidiene

Catalonia sau când ambițiile unui grup restrâns afectează milioane de oameni

De regulă, nu mă bag în astfel de lucruri, mai ales când vine vorba de o încărcătură istorică ce fierbe de foarte mulți ani. Însă, în cazul Cataloniei, nu pot să nu remarc încăpățânarea unor Read more…