Cred că pe la sediu e forfotă mare cu cashflou’, că altfel nu-mi explic de ce Facebook îmi aglomerează feed-ul cu știri inutile. Exemplu concret: eu sunt fan FC Barcelona (no surprise here), drept urmare am apreciat pagina echipei. De fiecare dată văd poze de la antrenamente, articole și statistici de după meci. Perfect!

Numai că Facebook începe să bage pe gât chestii inutile, din partea unor pagini care au legătură cu brand-ul în aceeași măsură în care apreciez eu numele respectiv. Adică la nivel de amatori. De ce aș vrea eu să văd niște pagini care preiau fără drepturi de autor poze și în mare parte reproduc ceea ce emite pagina oficială? Dați-mi un motiv pentru care un om normal ar da like paginii de mai jos.

facebook


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

2 Comments

Yamasha · April 4, 2013 at 23:27

poate ar fi cazul sa incepem sa umblam pe g+ mai mult…

It’s a business … dar mai încet | Coandă Eugen Blog · April 18, 2013 at 09:55

[…] ba la un joc, ba nu știu ce recomandare către o pagină obscură copie a originalului, vezi exemplul lui […]

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Un canal de Youtube pentru fanii minimalismului

Matt D’Avella e un tip care trăiește într-un apartament minimalist și vorbește pe Youtube despre asta. Bine, a și regizat un documentar pe aceeași temă – îl puteți vedea pe Netflix. Motiv pentru care (probabil) Read more…

Cotidiene

Sunt curios ce influență poate avea un retailer asupra unui serviciu de curierat

Pentru cei care mă știu, povestea coletului Urgent Cargus din preajma Crăciunului este cunoscută. Pe scurt: un produs comandat de pe ASOS și livrat perfect până la Oradea de către DHL a ajuns în mâinile Read more…

Cotidiene

Cu ce-am rămas după un Paște petrecut acasă

E fain să te întorci acasă, mai ales de Sărbători. Prinși în bula asta a Capitalei ce respiră foarte greu, treapta mai mică de viteză a Provinciei prinde bine. După multă mâncare și tradiționala adunare Read more…