Plec ieri din Constanța pe la 6, alimentez cu benzină undeva până în centura orașului și setez destinația București. Bucurie mare intrând pe autostradă: “în două ore suntem acasă!”. Din păcate nu, Waze mă atenționează că imediat după Fetești mă aruncă de pe autostradă.

Încerc să aflu de ce, îl sun pe colegul de trafic Ștefan să-l întreb dacă știe despre ce e vorba. Aveam să aflu că niște țărani care n-au auzit de odihna din ziua a șaptea au decis să dea foc câmpului. Așa că ies de pe autostradă la Fetești, o iau glonț spre Drajna pe drumul 3A să văd dacă e chiar așa de groaznic. Până la intersecția cu DN 21 liniște și vreo 3 mașini depășite. La Drajna am dat peste cei mai incompetenți agenți de rutieră: unul dădea indicații, celălalt stătea în intersecție și nu făcea absolut nimic.

Așa că, decât să stau pe DN 3A și să dau peste aceleași echipaje nepregătite, am urmat traseul Slobozia – Urziceni – București, un drum pe parcursul căruia Waze s-a dovedit a fi aplicația perfectă pentru notificări în timp real.

Și uite așa a intrat Waze în topul aplicațiilor preferate.

Categories: Auto

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

4 Comments

Stefan · August 4, 2014 at 18:35

Si nu ai zis nimic de radare. In Bucuresti cel putin se anunta radarele in fiecare seara

    Dan Pandrea · August 4, 2014 at 19:12

    In Bucuresti circul cu RATB-ul si metroul.

vlad · August 9, 2014 at 13:11

Din nefericire, am prins si eu blocajul de duminica-ziua intai a săptămânii-am reusit cu greu sa ies pe la Drajna.

Google nu pleacă nicăieri - Dan Pandrea · February 17, 2015 at 13:30

[…] de informații, funcționalitate și imagistică din satelit, Maps stă cel mai bine. Despre Waze am vorbit deja, când anul trecut m-a salvat de ore bune de stat într-un blocaj pe […]

Leave a Reply

Related Posts

Auto

Alternativă la DN2

Pentru că am trecut peste unul dintre cele mai sângeroase weekend-uri de pe șoselele României, vă las mai jos o variantă de evitare a Drumului Național 2, între Buzău și București. Varianta e valabilă atât Read more…

Auto

Am condus Opel Crossland X

Am trecut de două ori pe la Opel GTT, reprezentanța de pe Theodor Pallady, ca să testez Opel Crossland X. Am tot vorbit despre mașina asta, de când a fost anunțată în iarnă. Pe scurt, Read more…

Auto

Paradoxul dorinței de autostrăzi

Autostrăzile sunt marea durere a fiecărui cetățean care stă cu fundul pe patru roți și marea promisiune a fiecărui candidat ce stă cu fundul pe bugete. Niciunul nu reușește să se atingă de ele. Unul Read more…