În urma multiplicărilor episoadelor de către alți utilizatori, cei de la CreativeMonkeyz au încărcat un ultim episod pe Youtube prin care își explică gestul. Pe scurt, nu putem noi raporta cât pot ei fura. Așa că băieții s-au mutat pe site-ul personal unde vor păstra tradiția zilei de joi. Singura problemă ar putea fi traficul ridicat și câteva erori 503.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

2 Comments

Paul Ionescu · March 8, 2011 at 03:07

Salut! Oare faza cu reclama la camioane se refera cumva la chestia asta pe care am gasit-o pe un cont clonat dupa al lor, ceva super asemanator cu CreativeMonkeyz, doar ca era cu l in loc de i? http://www.unlimitednaughty.ro/camera/video/concurent/Valentin-Ionut-Panea
Ma gandesc ca au vrut sa spuna voalat camioane si sa nu zica direct Volvo.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Cum să nu te prindă toamna cu nădragii lăsați în propriul magazin online

E iulie, e vacanță, viața e mișto. Dar dacă te gândești că mai sunt abia 2 luni până la toamnă, îți dai seama că nu mai ai mult să pregătești campaniile pentru perioada în care Read more…

Cotidiene

Dacă aș fi primar (5): Ionuț e un jegos

Bine ați venit în seria de articole care nu propun autostrăzi suspendate, revoluție în trafic în 6 luni și zone metropolitane! Articolele “Dacă aș fi primar” cuprind idei simple, care pot îmbunătăți vizibil bunul mers Read more…

Cotidiene

Canicula a salvat Bucharest Food Festival

Sâmbătă a fost genul ăla de zi în care rufele s-au uscat într-o oră (sau poate chiar mai puțin). A fost și ziua în care am trecut pe la Bucharest Food Festival. S-a ținut în Read more…