Mă uitam zilele astea pe presa online (internă și externă) și am observat că sunt niște lucruri nasoale cu conținutul. Dacă mă duc pe niște site-uri de știri, automat vreau să aflu chestii, eventual cât mai multe.

În schimb primesc opinii peste opinii. Ultimul exemplu vine de la Business Insider și merge pe structura “X lucruri de făcut pentru ca Y produs nelansat să fie bun”, cele trei puncte propuse fiind la mintea cocoșului pentru oricine care are habar de compania auto Tesla (despre care aș vrea să scriu mult mai mult, pentru că niciodată tehnologia nu a reușit să mă impresioneze atât de mult).

Chiar și atunci când, printr-un miracol, site-urile de știri reușesc să dea niște știri, opinia redacției trebuie neapărat să se vadă în titlul “senzațional”, “bombă”, “incredibil”. Și uite așa oamenii își pierd abilitatea de a-și forma niște opinii.

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…