Mă uitam zilele astea pe presa online (internă și externă) și am observat că sunt niște lucruri nasoale cu conținutul. Dacă mă duc pe niște site-uri de știri, automat vreau să aflu chestii, eventual cât mai multe.

În schimb primesc opinii peste opinii. Ultimul exemplu vine de la Business Insider și merge pe structura “X lucruri de făcut pentru ca Y produs nelansat să fie bun”, cele trei puncte propuse fiind la mintea cocoșului pentru oricine care are habar de compania auto Tesla (despre care aș vrea să scriu mult mai mult, pentru că niciodată tehnologia nu a reușit să mă impresioneze atât de mult).

Chiar și atunci când, printr-un miracol, site-urile de știri reușesc să dea niște știri, opinia redacției trebuie neapărat să se vadă în titlul “senzațional”, “bombă”, “incredibil”. Și uite așa oamenii își pierd abilitatea de a-și forma niște opinii.

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Îmi place branding-ul Echipei Naționale de fotbal

Da, cred că sunt unul dintre puținele persoane care chiar apreciază gestul Echipei Naționale. Pentru că, spre deosebire de acum 20 de ani, când convocarea la Națională era cea mai mare onoare, astăzi jucătorii par Read more…

Comunicare

Facebook și activarea microfonului pentru a servi ad-uri

A ieșit în spațiul public ideea că Facebook ar cam asculta despre ce vorbim pe lângă telefon, ca mai apoi să ne servească ad-uri targetate. Sună a conspirație de tinichea de aluminiu, iar Facebook neagă Read more…

Comunicare

Avem lista completă de speakeri de la GPeC Summit

Numai mâine nu-i poimâine – la fel și cu GPeC Summit care își deschide porțile pe 14 noiembrie. Evenimentul ține două zile și adună speakeri locali și internaționali specializați în e-commerce și pe una (sau Read more…