blogging
Citesc bloguri cu articole de tot felul, unele cu interacțiune mai mare sau mai mică (cum e cazul celui de față). Și aproape în toate (mai puțin cel de față) am văzut exemple de comentatori ce se iau prea în serios și bagă primul volum din Moromeții în comentarii. Că nu așa stă treaba, că am eu altă idee despre subiectul pe care îl tratezi tu, bloggere! Foarte bine! Toată lumea e liberă în exprimare, însă nu mă pune să citesc vreo patru paragrafe doar ale tale.

Comentariile trebuie să fie sarea și piperul, iar prea mult din oricare dintre ele strică. Dacă ai mereu de comentat paragrafe multe pe bloguri, zic să-ți faci un cont pe WordPress și să te apuci de blogging. Dai frumos un link către sursă, bloggerul inițial îți acceptă trackback-ul și uite așa ai șansa să fii citit de mai multă lume.

Nimeni nu stă să-ți asimileze volumul imens de cuvinte (tl;dr, anyone?). Fii concis sau apucă-te de blogging.

foto via

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

3 Comments

Mihai · April 20, 2013 at 16:07

E mai comod asa, si ar capata mai multa atentie decat isi doresc…

dojo · April 21, 2013 at 12:08

Depinde …

Eu am prostul obicei sa trag comentarii kilometrice uneori si, pentru ca sunt foarte la obiect si ajuta autorul sa ofere chiar si mai multe informatii, sunt extrem de apreciate. E si un mod de a-ti face ‘imagine’. Te stie lumea cu chef de scris si mai ales se asteapta sa dai comentarii interesante.

Ca blogger (ca sunt si asta), prefer la orice ora un comentariu cat 3 articole de-ale mele (si alea-s lungi in general), decat 2 cuvinte aruncate aiurea acolo. Continutul este continut oricat de lung-scurt este. Daca poti scrie o chestie desteapta in 2 propozitii, bravo tie. Daca iti ia 2 pagini, nu am nicio problema. Sunt comentatori la mine care scriu ca nebunii. Imi sunt chiar mai dragi decat altii, pur si simplu pentru ca vad ca le pasa de articolul meu si vin cu idei bune.

Na, ca ti-am scris si eu un mic roman 😀

    dan · April 21, 2013 at 12:55

    Daca scrii mult si la obiect te suspectez de experienta intr-un club de debate, caz in care trec cu vederea 🙂

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…