20120927-024418.jpg
Anual Samsung scoate reclame in care face misto de iPhone si de fanii care stau la coada cu orele. Am mai spus ca e o strategie tampita si ca in felul asta Samsung nu poate spera la astfel de fani, dar poate in Korea lucrurile stau altfel in birourile superioare.

Ieri Samsung a adaptat doua reclame pentru TV, iar una dintre ele m-a facut sa imi pun serioase intrebari.

Prima dintre ele ar fi: daca faci schimb de playlist si celalalt nu are aceleasi melodii, la ce buna functia? Si apropo de Samsung Beam, in App Store exista o aplicatie numita Bump si, tineti-va bine, face exact acelasi lucru.

A doua: ce oameni cu puteri senzationale asculta muzica la casti si vorbesc intre ei in acelasi timp? Exista doua explicatii logice: ori castile in urechi fac parte dintr-un nou trend (la fel ca hainele facute din veste reflectorizante), ori toti de la coada au pus-o de-o apel conferinta ad-hoc.

Si ultima: a intrat Jelly Bean pe S3? Ca in ultimele zile n-am mai citit stirile.

Bonus: din punctul meu de vedere Samsung a ales prost sloganul pentru campania de lansare a produsului: Designed for human beings. No shit, Sherlock! Ma asteptam ca gainile de la tara sa protesteze in urma deciziei Samsung de a face un telefon doar pentru oameni. Plus ca pana si sloganul asta e ciordit (in true Samsung style), utilizatorii de Ubuntu stiind ca sistemul de operare are ca motto “Linux for human beings”. Plus ca trebuie sa ai niste maini precum batatoarele de covoare ca sa folosesti doar una.

Astept o reclama buna de la Samsung. Despre S3 nu am ce sa comentez (in afara de marime), poate chiar e un telefon bun.

Categories: Cotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

RCS-RDS este tras în jos de către echipele de teren

Mi-e greu să înțeleg logica RDS de a subcontracta echipe de mediocri. După episodul de acum 3 ani și jumătate, am constatat că oamenii care vin să-ți bage net în casă în continuare n-au habar Read more…

Cotidiene

Un canal de Youtube pentru fanii minimalismului

Matt D’Avella e un tip care trăiește într-un apartament minimalist și vorbește pe Youtube despre asta. Bine, a și regizat un documentar pe aceeași temă – îl puteți vedea pe Netflix. Motiv pentru care (probabil) Read more…

Cotidiene

Sunt curios ce influență poate avea un retailer asupra unui serviciu de curierat

Pentru cei care mă știu, povestea coletului Urgent Cargus din preajma Crăciunului este cunoscută. Pe scurt: un produs comandat de pe ASOS și livrat perfect până la Oradea de către DHL a ajuns în mâinile Read more…