20120927-024418.jpg
Anual Samsung scoate reclame in care face misto de iPhone si de fanii care stau la coada cu orele. Am mai spus ca e o strategie tampita si ca in felul asta Samsung nu poate spera la astfel de fani, dar poate in Korea lucrurile stau altfel in birourile superioare.

Ieri Samsung a adaptat doua reclame pentru TV, iar una dintre ele m-a facut sa imi pun serioase intrebari.

Prima dintre ele ar fi: daca faci schimb de playlist si celalalt nu are aceleasi melodii, la ce buna functia? Si apropo de Samsung Beam, in App Store exista o aplicatie numita Bump si, tineti-va bine, face exact acelasi lucru.

A doua: ce oameni cu puteri senzationale asculta muzica la casti si vorbesc intre ei in acelasi timp? Exista doua explicatii logice: ori castile in urechi fac parte dintr-un nou trend (la fel ca hainele facute din veste reflectorizante), ori toti de la coada au pus-o de-o apel conferinta ad-hoc.

Si ultima: a intrat Jelly Bean pe S3? Ca in ultimele zile n-am mai citit stirile.

Bonus: din punctul meu de vedere Samsung a ales prost sloganul pentru campania de lansare a produsului: Designed for human beings. No shit, Sherlock! Ma asteptam ca gainile de la tara sa protesteze in urma deciziei Samsung de a face un telefon doar pentru oameni. Plus ca pana si sloganul asta e ciordit (in true Samsung style), utilizatorii de Ubuntu stiind ca sistemul de operare are ca motto “Linux for human beings”. Plus ca trebuie sa ai niste maini precum batatoarele de covoare ca sa folosesti doar una.

Astept o reclama buna de la Samsung. Despre S3 nu am ce sa comentez (in afara de marime), poate chiar e un telefon bun.

Categories: Cotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.