A fost anunțată în februarie, a ajuns la vânzare chiar acum, numai bine să înceapă livrările de prin toamnă. Bun. E a treia generație, a renunțat la apostrof și arată bine. Atât la aspect, cât și pe lista de dotări.

Cel mai mult îmi place că dotările de siguranță sunt incluse pe toate versiunile de echipare. Niciodată nu poți fi prea sigur de propriile reflexe, mai ales că România stă prost de tot la siguranța rutieră.

Al doilea lucru bun la Kia în sine, nu neapărat la noul Ceed, este că se clasează sus în topul fiabilității făcut de J.D. Power. Pe locul doi, mai exact, în spatele Genesis (varianta de lux a celor de la Hyundai, deci vărul mai bogat) și înaintea celor de la Porsche. Ok, nu e bătut în cuie topul, dar faptul că nu se strică multe pe mașinile astea ar trebui să cântărească mult în decizia de cumpărare.

La noi, Kia Ceed s-a lansat direct cu o reducere de €1500, plus cea de la REMAT. Astfel, motorul de 1.4 litri, 140 de cai și transmisie automată scoate din buzunar vreo €16100. Deloc rău, având în vedere că Ceed nu e chiar “cheală” la prețul de pornire.

Dacă vă interesează cea mai ieftină Kia Ceed, €13.833 e prețul de pornire. De testat.

Categories: Auto

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

3 Comments

Mihai Ioan · July 3, 2018 at 15:09

In opinia mea, Kia Ceed a fost mereu super nice. Inca de la prima generatie.

    Dan Pandrea · July 3, 2018 at 15:10

    A doua generație mi s-a părut un pic hit-and-miss. Și la exterior, și la interior.

      Mihai Ioan · July 3, 2018 at 15:12

      Trebuie sa recunosc ca nu sunt extrem de familiarizat cu a doua, insa prima a fost bad ass la interior. Versiunea full option are niste scaune super comode. Am tras niste reprize de somn foarte lungi pe bancheta din spate :)) Also, benzina are o pedala de acceleratie super sensibila.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.