Ok: pot sa accept frenezia asta cu facebook si integrarea sa peste tot, pana si venerabilul MySpace o face! Dar Yahoo uita esentialul in ceea ce priveste clientul sau de IM: dialogul. Cand spun asta, ma refer la dialogul cat mai rapid, cat mai facil – am intrat in program, m-am logat, vreau sa vorbesc. Nu vreau sa stau sa se incarce toate serviciile, toate ad-urile, toate plug-in-urile si mai ales toate contactele. Hoinaru zicea ca are undeva la 7-800 contacte, eu ma aflu undeva la jumatate si imi porneste ca naiba. Cum comentati?

Sincer, nu-mi pasa de fishville si alte porcarii care au impanzit facebook-ul, nu am timp de asa ceva. Probabil Mai mult ca sigur ca exista un public ce vibreaza la astfel de chemari. Insa cea mai naspa schimbare de care am dat, desi s-ar putea sa fie un bug, este interfata Aero care calareste interfata YM, irosindu-se astfel spatiu pe ecranul meu. Prefer sa cred ca cineva de la Yahoo a observat deja asta si in versiunea finala vor rezolva aceste probleme.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…

Comunicare

Pepsi uită ce trebuie să facă un brand de răcoritoare

Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul: Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de Read more…