Știți care a fost cea mai tare chestie care s-a întâmplat celor de la Google? Design-ul unitar. Chit ca te afli în Calendar sau în Contacts, știi exact serviciul cui folosești. La fel și pe mobil. Google a portat experiența de pe desktop în mâinile utilizatorilor de smartphones și tablete.

Din păcate lucrurile nu stau la fel pentru utilizatorii de Facebook. După ce au anunțat cu surle și trâmbițe noul Timeline pe care nici în ziua de azi nu l-am văzut, băieții lui Zuck s-au apucat să modifice serios interfața de mobil. După ce au urmat orbește influența iOS 7 și au mutat niște meniuri din partea superioară în cea inferioară, aplicația Messenger s-a aliniat și ea la același design.

Nu zic că e rău, însă experiența este diferită față de cea de pe desktop e majoră. Întrebarea este “ce se va întâmpla cu design-ul de pe desktop, acum că Facebook a sucit-o spre iOS 7”.

PS: Mă miră faptul că n-am auzit văicăreli din partea utilizatorilor de Android. Și chiar n-au de ce, aplicația se mișcă foarte bine.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…