Știți care a fost cea mai tare chestie care s-a întâmplat celor de la Google? Design-ul unitar. Chit ca te afli în Calendar sau în Contacts, știi exact serviciul cui folosești. La fel și pe mobil. Google a portat experiența de pe desktop în mâinile utilizatorilor de smartphones și tablete.

Din păcate lucrurile nu stau la fel pentru utilizatorii de Facebook. După ce au anunțat cu surle și trâmbițe noul Timeline pe care nici în ziua de azi nu l-am văzut, băieții lui Zuck s-au apucat să modifice serios interfața de mobil. După ce au urmat orbește influența iOS 7 și au mutat niște meniuri din partea superioară în cea inferioară, aplicația Messenger s-a aliniat și ea la același design.

Nu zic că e rău, însă experiența este diferită față de cea de pe desktop e majoră. Întrebarea este “ce se va întâmpla cu design-ul de pe desktop, acum că Facebook a sucit-o spre iOS 7”.

PS: Mă miră faptul că n-am auzit văicăreli din partea utilizatorilor de Android. Și chiar n-au de ce, aplicația se mișcă foarte bine.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

0 thoughts on “Ce se întâmplă cu designul Facebook?”

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…

Comunicare

Pepsi uită ce trebuie să facă un brand de răcoritoare

Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul: Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de Read more…