La invitația celor de la BorțunOlteanu am ajuns cu chiu, cu vai pe Fabrica de Glucoză pentru a asista la introducerea unor produse Canyon. Primul lucru ce mi-a venit în minte a fost Rețelistică! Îmi schimb router-ul de acasă!, dar m-am înșelat… aveam să descopăr două colecții noi de produse destinate publicului tânăr.

Înainte de asta am aflat cu plăcere de la Geert van Dijk (îl citiți ca Paul van Dyk), omul care face lucrurile să meargă în Europa pentru Canyon, că Grafitti, colecția lansată în toamna anului trecut a avut un succes nesperat, iar profiturile încasate au ajutat la construirea unui orfelinat și a unei școli în Uganda (that’s what I call CSR!). Fiind o colecție îndrăzneață din punct de vedere al design-ului, Canyon a continuat cu încă două concepte: Rising Sun și Stripes.

Acestea conțin accesorii pentru laptop și mp3 playere: ghiozdane, huse, boxe și căști. Singurul mod prin care le poți diferenția este design-ul: Rising Sun prezintă motive inspirate din cultura japoneză (evenimentul a avut tema aceasta), în timp ce Stripes conține mai multe culori decât două curcubee puse unul peste altul.

Colecția Rising Sun va fi disponibilă la Domo, până în luna octombrie, în timp ce Stripes este de găsit la toți marii retaileri de IT&C, inclusiv la eMAG. Dacă doriți să aruncați un privire peste colecția Grafitti, tot la eMag este disponibilă.

Personal voi fi atent la ce lansează Canyon pe viitor, mai ales pe segmentul de accesorii IT&C. Design-ul lor e de luat în seamă, mai ales că, după cum a observat și Geert van Dijk, aproape toate accesoriile de pe piață sunt negre și gri.

Cât despre opinia personală în legătură cu produsele Canyon, voi reveni peste câteva zile cu un review al căștilor pe care le-am obținut în urma clasării pe primul loc la concursul de fluidizare al traficului de mazăre în boluri, folosind bețișoare! Mai jos vedeți ce am filmat cu iPodu’: