V-ați gândit cum se gândesc producătorii de vin la numele noi de vinuri? Dacă nu, exemplul ăsta poate fi adevărat:

– Băieți, ca să ieșim în evidență la raft, ne trebuie un nume îndrăzneț, să fie primul pe care clientul il vede printre celelalte sticle! Produsul e deja cunoscut ca fiind mega șmecher, dar acum scoatem o ediție cu o concentrație mai mare de alcool. Idei?

– Șefu’, să-i zicem “Strong”!

– Du-te, bă, noi vindem bere? Gândiți, bă, trebuie să dea bine pe sticlă, să rămână în mintea omului!

– “Extra”!

– Bă, voi mă băgați în faliment! Noi nu vindem vin la 5 litri, în sticle de plastic vândute și producătorilor de lichid de parbriz! De ce mama naibii vă plătesc?

– Șefu’, da’ ce-ar fi să-i zicem “Forte”?

(pauză de câteva secunde)

– Genial! (ia pixul și desenează pe o foaie) Punem mare pe etichetă doar acronimul. Hai, dați-o în producție!

sange-de-taur-forte

Bonus, cum se numește vinul pe eticheta căruia se află Florin Piersic:

florin-piersic-doua-vorbeUnderstated, nu credeți?

 

 


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Cum îți dai seama dacă oamenii vor o schimbare în bine

Știți că românii așteaptă venirea unui Mesia politic, care să ne arate calea și noi să ne schimbăm după învățăturile lui. De asemenea, știți că românii se ghidează după dictonul “să se facă, apoi respectăm Read more…

Cotidiene

Emoji-urile sunt dovada că am luat-o pe arătură cu politically corectness-ul

Se discută foarte mult pe tema “corectitudinii politice” și în ce doză e suficientă pentru a nu face mai mult rău decât bine. Emoji-urile sunt dovada definitivă că ce-i mult strică. Pentru cei care au Read more…

Cotidiene

Patru ore prin Salonic

Am fost o săptămână în Grecia și, cu ocazia asta, am dat o raită prin Salonic. Timp de vreo 4 ore cât le-am petrecut la pas prin centrul orașului, vibe-ul a fost un mix de Read more…