Cu ocazia Social Media Summit 2014 am tot așteptat să văd dacă poate se prinde cineva de cum se face un live blogging decent. Nu mă refer la notarea ideilor principale discutate, ci la afișarea acestora pe blog.

Pentru că celor mai mulți li se pare normal ca cea mai nouă informație să fie tocmai la fundul articolului, aflați că există soluții foarte simple ca să aveți un articol ce afișează cea mai nouă informație la începutul luii. Și nici măcar nu trebuie să fiți ingineri! Pur și simplu descărcați un plug-in de live blogging, îl instalați și îi dați drumul.

Ăsta de exemplu.

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

4 Comments

Cristian Florea · February 19, 2014 at 23:59

Mie mi se pare cam forţată generalizarea din titlu, dar exceptând asta, hai să-ţi arăt ce live blogging făceai tu anul trecut: http://danpandrea.ro/webstock-2013-live-blogging/

    Dan Pandrea · February 20, 2014 at 00:01

    Fac o lista cu cei ce au folosit plug-in-uri de live blogging pe articolul asta. Live blogging-ul de la Webstock 13 e facut cu plug-in.

    Cristian Florea · February 20, 2014 at 00:01

    Hai că am dat „Post Comment” înainte să termin de scris. :)) Voiam să spun că degeaba pui informaţiile în ordinea de care zici tu, dacă nu încerci să le sintetizezi cum trebuie. Mie mi se pare inutilă, spre exemplu, fraza asta: „Trăi-v-ar familia, câte greșeli în exprimare din partea publicului!”. Mai ales că-i frază de încheiere a live blogging-ului.

Mihai Ioan · February 20, 2014 at 00:36

Dupa mine ordinea e ultima grija. Important e sa scrie! Si sa isi scrie propriile pareri. Mi se pare penibil cand vad 20 de bloggeri la… orice eveniment vrei tu. Sa zicem unul cu Bogdan Naumovici. Si se agita toti sa stea in fata ca sa scrie pe twitter:
“Bogdan N.: “publicitatea este …..”
“Bogdan N.: “reclama…..”
Te-ai prins la ce ma refer.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…

Comunicare

Pepsi uită ce trebuie să facă un brand de răcoritoare

Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul: Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de Read more…