Până la “blog quality” trebuie să vă pun în temă. Totul pornește de la decizia lui Arhi de a-și monetiza blogul prin sistemul de comentarii. Citiți aici. Nimic nou, se pare că Zoso a dat startul, am scris și despre asta.

Întrebarea pe care o am vine ca urmare a citirii articolului lui Sorin Tudor, în care explică latura practică a deciziei lui Arhi. Toate bune și frumoase până ce termenii “arhiblog” și “blog quality” sunt alăturați. Vreo două minute n-am putut să trec de paragraful ăla, din cauză că am o concepție total diferită față de un blog de calitate. Adică:

Sunt perfect conștient că noțiunea de “calitate” (sau blog quality) diferă de la persoană la persoană. Numai că Sorin face paralelă între publicații autoproclamate drept “quality” (care pun țâțe și buci, VEZI AICI și alte dovezi de un jurnalism suprem pe versiunile online) și bloggerii care, dacă ar proceda la fel, ar fi considerați având un “limbaj trivial, suburban și neadecvat”. Corect, e mai ușor să dai într-un blogger, decât într-o publicație mare.

Problema mea apare în momentul în care ma uit peste conținutul lui Arhi. Creierul meu nu poate să conceapă că respectivul conținut e quality. E mai mult “a day in the life”. Scaturday GIFs, articole cu buci și țâțe, articole de tip jurnal. Nu e blog quality, cel puțin nu pentru mine.

Văd blog-ul lui Arhi în felul următor: un blogger notoriu vorbește despre viața lui și elementele terțe ce-l influențează. Atât. Nu văd latura practică pe care o întâlnesc la Zoso. Țin minte un articol în care vorbea de ceva plugin-uri utile pe blog, trebuie să-l pun iar pe ăla de “subscribe to comments”. Dacă tot vorbim de blog quality Cristina Bazavan se înscrie în categorie. Are o scriitură pe care probabil eu n-o s-o stăpânesc prea curând.

Cam atât. Dați cu roșii prin comentarii.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…