În mașină ascult Dance FM, că difuzează muzică de fundal care mă ajută să mă detașez de imbecilii care taie benzi la Romană și care calcă linii de tramvai. Fiind un radio de nișă, DanceFM nu prea dă reclame pentru produse și servicii, ci anunțuri pentru evenimentele dance din București și din țară. BCR s-a gândit să facă o campanie de popularizare a plății cu cardul contactless și a scos superbitatea asta:

Pesemne că cineva din agenție a auzit că e un festival pe la care se duce lumea în Croația și că ar fi cool să dea și ei niște bilete. Ce se ascultă la festival? Rock, probabil, așa că hai să punem niște rock pe fundal. Plus salutarea aia de la început, de am crezut inițial că radio-ul a mutat singur pe Tanănana…

Anyway, am zis să arunc o privire pe Facebook-ul lor, să văd cum promovează concursul. Apoi am văzut asta cu “trupa preferată”…

13312620_1130275410328745_7561852105250468697_n

Cât de greu o fi să afli că Ultra Music Festival e unul dintre cele mai mari evenimente de muzică electronică din lume?

 


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Acțiunile statului ca metaforă

Mi-am adus aminte de o fază de când locuiam în Buzău. Eram undeva prin zona stadionului și așteptam pe cineva. Pe partea cealaltă a străzii, vedeam un cerșetor undeva la 60 de ani cum mergea Read more…

Cotidiene

E bine cu autobuzul pe linia de tramvai, dar…

Aud că Primăria a găsit soluția pentru fluidizarea traficului: transformarea șinelor de tramvai în benzi speciale pentru autobuz. Prin ceea ce cred că este un exces de zel, măsura prevede ca linia 21 (Sf. Gheorghe Read more…

Cotidiene

Nu există motivație mai mare decât foamea

Bănuiesc că ați văzut știrea conform căreia un sfert din tineri nu studiază sau nu muncesc. Să mă apuc acum să zic cum am muncit eu “la viața mea” nu ar rezolva mare lucru într-un Read more…