În mașină ascult Dance FM, că difuzează muzică de fundal care mă ajută să mă detașez de imbecilii care taie benzi la Romană și care calcă linii de tramvai. Fiind un radio de nișă, DanceFM nu prea dă reclame pentru produse și servicii, ci anunțuri pentru evenimentele dance din București și din țară. BCR s-a gândit să facă o campanie de popularizare a plății cu cardul contactless și a scos superbitatea asta:

Pesemne că cineva din agenție a auzit că e un festival pe la care se duce lumea în Croația și că ar fi cool să dea și ei niște bilete. Ce se ascultă la festival? Rock, probabil, așa că hai să punem niște rock pe fundal. Plus salutarea aia de la început, de am crezut inițial că radio-ul a mutat singur pe Tanănana…

Anyway, am zis să arunc o privire pe Facebook-ul lor, să văd cum promovează concursul. Apoi am văzut asta cu “trupa preferată”…

13312620_1130275410328745_7561852105250468697_n

Cât de greu o fi să afli că Ultra Music Festival e unul dintre cele mai mari evenimente de muzică electronică din lume?

 


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Un canal de Youtube pentru fanii minimalismului

Matt D’Avella e un tip care trăiește într-un apartament minimalist și vorbește pe Youtube despre asta. Bine, a și regizat un documentar pe aceeași temă – îl puteți vedea pe Netflix. Motiv pentru care (probabil) Read more…

Cotidiene

Sunt curios ce influență poate avea un retailer asupra unui serviciu de curierat

Pentru cei care mă știu, povestea coletului Urgent Cargus din preajma Crăciunului este cunoscută. Pe scurt: un produs comandat de pe ASOS și livrat perfect până la Oradea de către DHL a ajuns în mâinile Read more…

Cotidiene

Cu ce-am rămas după un Paște petrecut acasă

E fain să te întorci acasă, mai ales de Sărbători. Prinși în bula asta a Capitalei ce respiră foarte greu, treapta mai mică de viteză a Provinciei prinde bine. După multă mâncare și tradiționala adunare Read more…