În mașină ascult Dance FM, că difuzează muzică de fundal care mă ajută să mă detașez de imbecilii care taie benzi la Romană și care calcă linii de tramvai. Fiind un radio de nișă, DanceFM nu prea dă reclame pentru produse și servicii, ci anunțuri pentru evenimentele dance din București și din țară. BCR s-a gândit să facă o campanie de popularizare a plății cu cardul contactless și a scos superbitatea asta:

Pesemne că cineva din agenție a auzit că e un festival pe la care se duce lumea în Croația și că ar fi cool să dea și ei niște bilete. Ce se ascultă la festival? Rock, probabil, așa că hai să punem niște rock pe fundal. Plus salutarea aia de la început, de am crezut inițial că radio-ul a mutat singur pe Tanănana…

Anyway, am zis să arunc o privire pe Facebook-ul lor, să văd cum promovează concursul. Apoi am văzut asta cu “trupa preferată”…

13312620_1130275410328745_7561852105250468697_n

Cât de greu o fi să afli că Ultra Music Festival e unul dintre cele mai mari evenimente de muzică electronică din lume?

 


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Cum să nu te prindă toamna cu nădragii lăsați în propriul magazin online

E iulie, e vacanță, viața e mișto. Dar dacă te gândești că mai sunt abia 2 luni până la toamnă, îți dai seama că nu mai ai mult să pregătești campaniile pentru perioada în care Read more…

Cotidiene

Dacă aș fi primar (5): Ionuț e un jegos

Bine ați venit în seria de articole care nu propun autostrăzi suspendate, revoluție în trafic în 6 luni și zone metropolitane! Articolele “Dacă aș fi primar” cuprind idei simple, care pot îmbunătăți vizibil bunul mers Read more…

Cotidiene

Canicula a salvat Bucharest Food Festival

Sâmbătă a fost genul ăla de zi în care rufele s-au uscat într-o oră (sau poate chiar mai puțin). A fost și ziua în care am trecut pe la Bucharest Food Festival. S-a ținut în Read more…