Mulţi au criticat iPad-ul, atribuindu-i calitatea de iPod Touch pe steroizi, dar Apple a revoluţionat încă o dată modul în care privim o activitate zilnică: consultarea presei.

Ziarele americane au creat foarte repede aplicații speciale pentru iPad, chiar și la noi s-a întâmplat acest lucru cu Adevărul (mai multe citiți pe blogul lui Manafu). Ca și cum americanii nu alte treburi de făcut decât studii, Universitatea din Missouri a luat la întrebări vreo 1600 de posesori de iPad în legătură cu influența ultimului gadget Apple asupra presei scrise și tipărite. Ce răspunsuri s-au dat vedeți aici.

Foto

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…