Mulţi au criticat iPad-ul, atribuindu-i calitatea de iPod Touch pe steroizi, dar Apple a revoluţionat încă o dată modul în care privim o activitate zilnică: consultarea presei.

Ziarele americane au creat foarte repede aplicații speciale pentru iPad, chiar și la noi s-a întâmplat acest lucru cu Adevărul (mai multe citiți pe blogul lui Manafu). Ca și cum americanii nu alte treburi de făcut decât studii, Universitatea din Missouri a luat la întrebări vreo 1600 de posesori de iPad în legătură cu influența ultimului gadget Apple asupra presei scrise și tipărite. Ce răspunsuri s-au dat vedeți aici.

Foto

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…