Vorbeam acum câteva zile de reclama celor de la Samsung din timpul Super Bowl. Acum câteva ore Apple a lansat două noi spoturi pentru iPhone 4S, observându-se câteva diferențe între modurile celor doi producători de a aborda publicul căruia este destinat produsul. Dar mai întâi una dintre reclamele Apple:

Față de reclama celor de la Samsung (Galaxy Note), Apple păstrează tonul cu care ne-a obișnuit: calm, subtil și plăcut. Apple nu țipă la consumator și nu îl agresează cu detalii vizuale inutile, mai mult decât atât, Apple nu ne vâră pe gât numele produsului de multe ori. De fapt numele produsului nu este menționat de personaj, doar la final vedem despre ce e vorba (nu că n-am ști).

Ceea ce a făcut Samsung (agresiv, gălăgios etc.) poate fi comparat cu spoturile Microsoft Windows, când Ballmer urla ca nebunul de lângă un calculator.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Cum să nu te prindă toamna cu nădragii lăsați în propriul magazin online

E iulie, e vacanță, viața e mișto. Dar dacă te gândești că mai sunt abia 2 luni până la toamnă, îți dai seama că nu mai ai mult să pregătești campaniile pentru perioada în care Read more…

Cotidiene

Dacă aș fi primar (5): Ionuț e un jegos

Bine ați venit în seria de articole care nu propun autostrăzi suspendate, revoluție în trafic în 6 luni și zone metropolitane! Articolele “Dacă aș fi primar” cuprind idei simple, care pot îmbunătăți vizibil bunul mers Read more…

Cotidiene

Canicula a salvat Bucharest Food Festival

Sâmbătă a fost genul ăla de zi în care rufele s-au uscat într-o oră (sau poate chiar mai puțin). A fost și ziua în care am trecut pe la Bucharest Food Festival. S-a ținut în Read more…