Vorbeam acum câteva zile de reclama celor de la Samsung din timpul Super Bowl. Acum câteva ore Apple a lansat două noi spoturi pentru iPhone 4S, observându-se câteva diferențe între modurile celor doi producători de a aborda publicul căruia este destinat produsul. Dar mai întâi una dintre reclamele Apple:

Față de reclama celor de la Samsung (Galaxy Note), Apple păstrează tonul cu care ne-a obișnuit: calm, subtil și plăcut. Apple nu țipă la consumator și nu îl agresează cu detalii vizuale inutile, mai mult decât atât, Apple nu ne vâră pe gât numele produsului de multe ori. De fapt numele produsului nu este menționat de personaj, doar la final vedem despre ce e vorba (nu că n-am ști).

Ceea ce a făcut Samsung (agresiv, gălăgios etc.) poate fi comparat cu spoturile Microsoft Windows, când Ballmer urla ca nebunul de lângă un calculator.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

The Bucharest Major ne pune pe harta internațională DotA 2

N-am prea fost atent în ultima vreme și m-am trezit că România a devenit un hub important pentru jucătorii de DotA 2. Atât de important, încât se organizează The Bucharest Major chiar la noi în Read more…

Cotidiene

Următorul pas pentru salvarea idioților de pe șosea

Am fost în weekend la Buzău pe o ploaie absolut sâcâitoare. Pentru că folosesc ruta alternativă la DN2, am interacționat cu mai puțini șoferi, însă suficient de mult cât să văd că proporția de idioți Read more…

Cotidiene

Cu ce-am rămas după o săptămână de frecușuri la nivel înalt

Dincolo de ce ar fi trebuit să facă Iohannis și dincolo de competențele Vioricăi Dăncilă, eu am rămas cu asta: Un sfat: închideți-vă creditele, dacă puteți; puneți niște bănuți deoparte; mai luați-vă un job acum, Read more…