Vorbeam acum câteva zile de reclama celor de la Samsung din timpul Super Bowl. Acum câteva ore Apple a lansat două noi spoturi pentru iPhone 4S, observându-se câteva diferențe între modurile celor doi producători de a aborda publicul căruia este destinat produsul. Dar mai întâi una dintre reclamele Apple:

Față de reclama celor de la Samsung (Galaxy Note), Apple păstrează tonul cu care ne-a obișnuit: calm, subtil și plăcut. Apple nu țipă la consumator și nu îl agresează cu detalii vizuale inutile, mai mult decât atât, Apple nu ne vâră pe gât numele produsului de multe ori. De fapt numele produsului nu este menționat de personaj, doar la final vedem despre ce e vorba (nu că n-am ști).

Ceea ce a făcut Samsung (agresiv, gălăgios etc.) poate fi comparat cu spoturile Microsoft Windows, când Ballmer urla ca nebunul de lângă un calculator.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

RCS-RDS este tras în jos de către echipele de teren

Mi-e greu să înțeleg logica RDS de a subcontracta echipe de mediocri. După episodul de acum 3 ani și jumătate, am constatat că oamenii care vin să-ți bage net în casă în continuare n-au habar Read more…

Cotidiene

Un canal de Youtube pentru fanii minimalismului

Matt D’Avella e un tip care trăiește într-un apartament minimalist și vorbește pe Youtube despre asta. Bine, a și regizat un documentar pe aceeași temă – îl puteți vedea pe Netflix. Motiv pentru care (probabil) Read more…

Cotidiene

Sunt curios ce influență poate avea un retailer asupra unui serviciu de curierat

Pentru cei care mă știu, povestea coletului Urgent Cargus din preajma Crăciunului este cunoscută. Pe scurt: un produs comandat de pe ASOS și livrat perfect până la Oradea de către DHL a ajuns în mâinile Read more…