Vorbeam acum câteva zile de reclama celor de la Samsung din timpul Super Bowl. Acum câteva ore Apple a lansat două noi spoturi pentru iPhone 4S, observându-se câteva diferențe între modurile celor doi producători de a aborda publicul căruia este destinat produsul. Dar mai întâi una dintre reclamele Apple:

Față de reclama celor de la Samsung (Galaxy Note), Apple păstrează tonul cu care ne-a obișnuit: calm, subtil și plăcut. Apple nu țipă la consumator și nu îl agresează cu detalii vizuale inutile, mai mult decât atât, Apple nu ne vâră pe gât numele produsului de multe ori. De fapt numele produsului nu este menționat de personaj, doar la final vedem despre ce e vorba (nu că n-am ști).

Ceea ce a făcut Samsung (agresiv, gălăgios etc.) poate fi comparat cu spoturile Microsoft Windows, când Ballmer urla ca nebunul de lângă un calculator.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Acțiunile statului ca metaforă

Mi-am adus aminte de o fază de când locuiam în Buzău. Eram undeva prin zona stadionului și așteptam pe cineva. Pe partea cealaltă a străzii, vedeam un cerșetor undeva la 60 de ani cum mergea Read more…

Cotidiene

E bine cu autobuzul pe linia de tramvai, dar…

Aud că Primăria a găsit soluția pentru fluidizarea traficului: transformarea șinelor de tramvai în benzi speciale pentru autobuz. Prin ceea ce cred că este un exces de zel, măsura prevede ca linia 21 (Sf. Gheorghe Read more…

Cotidiene

Nu există motivație mai mare decât foamea

Bănuiesc că ați văzut știrea conform căreia un sfert din tineri nu studiază sau nu muncesc. Să mă apuc acum să zic cum am muncit eu “la viața mea” nu ar rezolva mare lucru într-un Read more…