Vorbeam acum câteva zile de reclama celor de la Samsung din timpul Super Bowl. Acum câteva ore Apple a lansat două noi spoturi pentru iPhone 4S, observându-se câteva diferențe între modurile celor doi producători de a aborda publicul căruia este destinat produsul. Dar mai întâi una dintre reclamele Apple:

Față de reclama celor de la Samsung (Galaxy Note), Apple păstrează tonul cu care ne-a obișnuit: calm, subtil și plăcut. Apple nu țipă la consumator și nu îl agresează cu detalii vizuale inutile, mai mult decât atât, Apple nu ne vâră pe gât numele produsului de multe ori. De fapt numele produsului nu este menționat de personaj, doar la final vedem despre ce e vorba (nu că n-am ști).

Ceea ce a făcut Samsung (agresiv, gălăgios etc.) poate fi comparat cu spoturile Microsoft Windows, când Ballmer urla ca nebunul de lângă un calculator.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Îmi place branding-ul Echipei Naționale de fotbal

Da, cred că sunt unul dintre puținele persoane care chiar apreciază gestul Echipei Naționale. Pentru că, spre deosebire de acum 20 de ani, când convocarea la Națională era cea mai mare onoare, astăzi jucătorii par Read more…

Comunicare

Facebook și activarea microfonului pentru a servi ad-uri

A ieșit în spațiul public ideea că Facebook ar cam asculta despre ce vorbim pe lângă telefon, ca mai apoi să ne servească ad-uri targetate. Sună a conspirație de tinichea de aluminiu, iar Facebook neagă Read more…

Cotidiene

Catalonia sau când ambițiile unui grup restrâns afectează milioane de oameni

De regulă, nu mă bag în astfel de lucruri, mai ales când vine vorba de o încărcătură istorică ce fierbe de foarte mulți ani. Însă, în cazul Cataloniei, nu pot să nu remarc încăpățânarea unor Read more…