Geneza (Facerea) sau Întâia carte a lui Steve

La început, Apple a făcut seria de reclame Mac vs PC (Justin Long vs John Hodgman). Campania era numită oficial “Get a Mac” și a devenit un cult printre fanii lui Jobs. Timp de trei ani, Apple a aruncat cu astfel de săgeți în curtea Microsoft:

Ziua a doua

După care Microsoft a scos tableta Surface și a început să livreze reclame pe același model. Fie că era vorba de iPad, fie că Surface-ul trebuia să bată neapărat un Macbook, Microsoft s-a distrat, chit că reclamele lor nu m-au convins:

Asta s-a întâmplat pentru că seriei Surface i-a luat ceva timp să se hotărască ce e și împotriva cui se bate pe piața portabilelor. Lipsa identității cauzează confuzie în rândul consumatorilor, așa că n-am luat vreodată Surface în serios.

Ziua a treia

Acum, după ce Apple a scos vreo două generații de iPad Pro și au învățat cum să atașeze o tastatură, văd că băieții din Cupertino au ieșit cu o serie de reclame care pun cel mai dezvoltat iPad pe o scară superioară unui PC.

O fi mișto că pot mixa pe un iPad și că pot încărca direct în Mixcloud ceea ce înregistrez. Dar dacă aveți vreodată nevoie să tăiați capetele unui mix, tot la PC/Mac trebuie să apelați.

Sper să nu ajungem la 7 zile sau, mai rău, să trecem printr-un întreg testament de reclame Mac vs. PC.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.