Pentru că am trecut peste unul dintre cele mai sângeroase weekend-uri de pe șoselele României, vă las mai jos o variantă de evitare a Drumului Național 2, între Buzău și București. Varianta e valabilă atât la dus, cât și la întors. O voi lua de la Buzău înspre București, pentru că ăsta e traseul pe care l-am urmat ieri.

Ieșiți din Buzău pe DN 2 și continuați până la primul rond. Aici, în loc să virați spre București, continuați spre Ploiești. La Mizil, faceți stânga pe strada 24 ianuarie (aveți grijă la gropi), apoi luați a doua ieșire la rond. Mai departe, faceți stânga, treceți de calea ferată, apoi țineți dreapta spre Fulga. Pe segmentul ăsta e asfalt nou, însă drumul e destul de vălurit. Cu toate astea, veți rula fără probleme cu 90km/h. Până în Fulga mergeți pe DJ100C. În sat veți face dreapta pe DJ100B, pe care veți merge până la autostradă.

La ieșirea din Fulga e singura porțiune de drum mai proastă. Are undeva la un kilometru, deci raportat la tot drumul nu e mare lucru. Mai departe, tăiați Drumul Național 1D (Urziceni – Albești Paleologu), iar de acolo mai aveți 16 km și alte 3 sate până la autostradă.

Pe autostradă trebuie doar să vă feriți de idioții fără faruri și de cei care merg pe banda de urgență. Mai avem de așteptat până ce autostrada urbană va fi finalizată, așa că alternativa la DN2 se termină în centura București. Iată cum arată totul pe hartă:

 

Categories: AutoCotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

2 Comments

Robert Ene · October 9, 2017 at 14:59

Cautand la randul meu o alternativa la DN2, am incercat exact traseul indicat mai sus intr-un weekend din august 2017.
In opinia mea, nu este o alternativa viabila pentru ca:
– DN1B Buzau – Mizil aglomerat si dificil. Se efectueaza in mod frecvent depasiri iresponsabile. Nu am o statistica a accidentelor, dar l-am perceput ca fiind un drum periculos;
– traversarea Mizilului, pana inclusiv la cateva sute de metri dupa calea ferata, este inceata si anevoiasa. Sunt strazi inguste, cu multe gropi si cu un trafic pestrit;
– mai departe, drumul de la Mizil pana la autostrada A3 este, exact asa cum l-ati descris, valurit practic non-stop – chiar si acolo unde asfaltul este nou. In plus, exista scurte sectiuni deteriorate, pline de gropi. Traficul este lejer, dar deplasarea este foarte inconfortabila. Cat despre impactul asupra suspensiilor masinii, mai bine nu intram in detalii;
– in mod evident, de indata ce intrati pe A3 calatoria devine o placere, dar este prea putin, prea tarziu.

    Dan Pandrea · October 9, 2017 at 15:08

    Legat de Mizil: strada principală e ok, la calitatea unui drum național. Strada 24 ianuarie este ruptă, însă după rondul menționat avem asfalt bun. Singura porțiune de drum nereabilitat este cel după Fulga, de aproximativ 1 km. Cu toate astea, prefer un drum mai sigur din punct de vedere al posibilității unui accident, decât un drum proiectat din start să cauzeze accidente (DN2).

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Când aud de taxa de solidaritate, mă aștept la anunțul unirii cu Basarabia

Hai că n-avem timp să ne tragem sufletul și primim din nou gogoașa cu taxa de solidaritate. De data asta, în valoare de 2% și plătită de angajator. Pentru ce o fi solidaritatea aia, nu Read more…

Auto

Am condus Opel Crossland X

Am trecut de două ori pe la Opel GTT, reprezentanța de pe Theodor Pallady, ca să testez Opel Crossland X. Am tot vorbit despre mașina asta, de când a fost anunțată în iarnă. Pe scurt, Read more…

Cotidiene

Avem conducătorii pe care îi merităm

Un consilier local din comuna Sadu, judeţul Sibiu, a propus ca poliţiştii să anunţe mai întâi la Primărie când vin să facă razii în comună, ca oamenii să se poată feri. „Noi îi plătim, şi Read more…