În decembrie 2014, Ministerul Transporturilor inaugura 28.2 de kilometri de autostradă, între Arad și Nădlac. De atunci, mândra noastră patrie s-a mai împodobit cu 83.4 kilometri.

Anul acesta am inaugurat o jumătate de lot în Timiș. 15 kilometri din cei 90 care ne erau promiși la început de an. Așa că mare atenție la ce promit băieții de la Transporturi peste vreo lună.

Certe pentru 2018 ar fi porțiunile dintre Aiud și Decea (A1, 17km) și dintre Șoseaua Petricani și cea de Centură (3,3km). 20,3 kilometri într-un ar fi un salt uluitor de productivitate: aproximativ +35% față de 2017.

Între timp, s-au făcut 10 ani de când se discută despre autostrada Târgu Mureș – Iași, Ponta e bine mersi cu autostrada Comarnic – Brașov, Pitești – Sibiu sper să fie gata când or lua moștenitorii permisul de conducere.

Îndrăznește să crezi!

Categories: Cotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 Comment

Cu ce-am rămas după o săptămână de frecușuri la nivel înalt | Dan Pandrea · January 18, 2018 at 23:54

[…] Dacă am fi avut conducători responsabili, poate locuitorii din Videle nu ar fi fost rupți în fund, poate Bucureștiul ar fi fost mai respirabil, iar autostrăzile s-ar fi făcut fără zeci de amânări. […]

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Cu ce-am rămas după o săptămână de frecușuri la nivel înalt

Dincolo de ce ar fi trebuit să facă Iohannis și dincolo de competențele Vioricăi Dăncilă, eu am rămas cu asta: Un sfat: închideți-vă creditele, dacă puteți; puneți niște bănuți deoparte; mai luați-vă un job acum, Read more…

Cotidiene

Urgent Cargus a primit un colet

Urgent Cargus a primit în depozitul din București un colet, în data de 14 decembrie. Conform vânzătorului, trebuia să ajungă la mine pe 15. Ideal ar fi fost să ajungă până de Crăciun (23 decembrie). A Read more…

Cotidiene

Propriul interes – de la nivel înalt, la genunchiul broaștei

Ne uităm îngroziți la cum măcelăresc băieții ăștia legile justiției din cauza a ceea ce eu rezum la propriul interes. Propriul interes de a nu pierde puterea, de a nu face pârnaie și de a Read more…